פורסם ב- כתיבת תגובה

שימוש באביזרי עונג

  • כללי הבסיס ביחסי אישות על פי ההלכה (golden  standard על פי מכון פו"עה)
  • עם אשתו ולא אחרת (גם לא לחשוב על אחרת).
  • בזמן שמותרים (לא בזמן נידה ו 7 נקיים).
  • בחדרי חדרים (בצניעות לא לפני אחרים).
  • בהסכמתה.
  • לא מבייש או מצער אותה.
  • אלו 5 הקוים האדומים מעבר להם הכל מותר.
  • ישנם עוד הדרכות חשובות (מומלץ ללמוד בספרים העוסקים): כגון להתחבר בלילה, עם כיסוי ובחושך (מדובר על רגע החיבור עצמו ולא על המשחק המקדים) להיזהר בתשע מידות (כגון: לא בשכרות, לא כשהיא ישנה ועוד) יש שאוסרים לגבר לנשק לאשה באיבר המין. הרמ"א לא אסר.
  • יש לזכור שקדושה זה לחיות את החיים בטבעיות בשיא השמחה וההנאה, גם התשוקה והחשק הם חלק אינטגרלי מהקדושה.
  • רמב"ם פירוש המשניות: " ולכן יכוונו החסידים דרך כוונת הטבע בלבדו, והחכמים משבחין זה ומאהבין אותו וקוראין זה 'מקדש עצמו בשעת תשמיש'". מאחר והטבע קדוש ואלהי בזמן שזה נעשה על פי כללי ההלכה, בזמן הנכון , במקום הנכון ועם האדם הנכון.
  • האם אין חשש שבזכות המוצרים האישה תסתדר בלי הגבר? מוצרים לא נותנים תמיכה, חום ואהבה, מחמאות וחיבוק. זה לא קשר או חיבור או זוגיות. המוצרים זוגיים כאשר בעזרתם הגבר מענג את אשתו ולהפך.
  • כשהגבר משמח את אשתו זה אומר שהוא אוהב אותה ורוצה בשמחתה, וכשהאישה מקבלת ממנו את שיא  השמחה אז היא אוהבת את בעלה ומשתוקקת אליו ואז נוצר יחוד ביניהם שזה שיא האהבה והקדושה. כפי שכותב בספר הזוהר  פ׳ קדושים דף פ״א:  שבשעה שהזכר והנקבה מזדווגים, מתקדשים בקדושה עליונה, וזהו השלמות, ונקראים אחד, ולכן צריך האדם לשמח את אשתו, שיהיו שניהם ברצון אחד, ובאופן הזה הקב"ה שהוא אחד משרה את שכינתו בנולד מן הזווג.\ הרב בצלאל ספרא

לסיכום: אביזרי מין (שלא עוברים על זרע לבטלה): מותר

כתיבת תגובה